NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA
Opšte
Opšte
Šta je NissanConnect Services?
NissanConnect Services vam omogućava daljinsko upravljanje određenim funkcijama vašeg vozila pomoću aplikacije za pametni telefon.
Podaci koji se prikazuju pored mog vozila na ličnoj početnoj stranici u aplikaciji NissanConnect Services zastareli su ili se podaci uopšte ne prikazuju. Zašto je to tako?
Vaše vozilo mora da ima dobru internet vezu da bi moglo da šalje informacije vašoj aplikaciji NissanConnect Services.
Uverite se da je vaše vozilo u području sa dobrom mrežnom pokrivenošću i prevucite prstom nadole da biste osvežili početnu stranicu i dobili poslednje primljene informacije.
U kojim zemljama mogu da koristim NissanConnect?
Zemlje u kojima su dostupne usluge NissanConnect Services su: Nemačka, Švajcarska, Češka Republika, Velika Britanija, Portugalija, Španija, Irska, Italija, Belgija, Francuska, Luksemburg, Holandija, Mađarska, Poljska, Slovačka, Austrija, Kipar, Danska, Estonija, Finska, Letonija, Litvanija, Norveška, Švedska, Rusija, Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Grčka, Island, Makedonija, Malta, Moldavija, Crna Gora, Rumunija, Srbija, Slovenija.
Ne mogu da koristim svoje usluge. Zašto je to tako?
Jedan od najčešćih problema je povezan sa slabim signalom - to je zato što aplikacija NissanConnect Services zahteva stabilnu internet vezu da bi funkcionisala.
Možda vozite kroz područje gde vaš mobilni operater nema jak signal za prenos podataka. Ako je signal slab, možete izgubiti povezanost sa internet konekcijom zbog čega neke usluge aplikacije NissanConnect Services neće funkcionisati ispravno.
Koja vozila su opremljena uslugama NissanConnect Services?
Da biste videli koja Nissan vozila su opremljena uslugama NissanConnect Services kliknite ovde.
Na kojim pametnim telefonima se može koristiti aplikacija NissanConnect Services?
Aplikacija NissanConnect Services kompatibilna je sa većinom iOS i Android pametnih telefona:
- bilo kojim iPhone, iPad ili iPod Touch na iOS 11.0 ili novijoj verziji
- Pogledajte prodavnicu Google Play za Android uređaje
Uverite se da vaš uređaj ima najnovije ažuriranje softvera pre preuzimana aplikacije NissanConnect Services.
Kako da resetujem NissanConnect Services na Infotainment sistemu na fabričke postavke?
Da biste vratili svoj automobil na fabričke postavke, kliknite na Postavke > Dodatne postavke > Vrati sve postavke na podrazumevane.
Da li su usluge NissanConnect Services besplatne ili se plaćaju?
Neke usluge NissanConnect Services su besplatne zauvek, a neke se plaćaju. Da biste saznali više, kliknite ovde.
Aplikacija NissanConnect Services
Gde mogu da preuzmem aplikaciju?
Aplikaciju NissanConnect Services možete da preuzmete iz App Storea ili iz trgovine Google Play Store.
Koje informacije će mi biti potrebne za kreiranje naloga?
Da biste kreirali nalog, potrebno vam je samo vaše ime, adresa e-pošte i država prebivališta.
Tada ćete biti zamoljeni da verifikujete vašu adresu e-pošte jednostavnim klikom na link poslat direktno u vaš poštansko sanduče. Obavezno proverite svoj folder neželjene pošte.
Koliko vremena treba da prođe pre nego što mogu da koristim aplikaciju?
Preuzimanje aplikacije NissanConnect Services i kreiranje naloga ne bi trebalo da traje više od 10 minuta, u zavisnosti od vaše dostupne brzine preuzimanja.
Nakon što uparite automobil, može biti potrebno do 24 sata da se sve usluge aktiviraju. Uverite se da vaš automobil ostaje u području dobre pokrivenosti mrežom.
Neke funkcije u aplikaciji se ne pojavljuju i ne mogu da se koriste - zašto je to tako i šta mogu da uradim?
Nakon što uparite automobil, potrebno je do 24 sata da bi se neke usluge aktivirale. Uverite se da vaš automobil ostaje u području dobre pokrivenosti mrežom.
Nakon unosa "koda za uparivanje" i prihvatanja uslova i odredbi - ne mogu da dodam svoje vozilo da bih završio postupak. Šta mogu da uradim kako bih ovo rešio?
Ako se suočavate sa izazovima dodavanja vozila u aplikaciju:
- Obavezno sledite postupak uparivanja u 6 koraka.
- Još jednom proverite da niste pogrešno uneli identifikacioni broj vozila
- Uvrite se da je vaše vozilo u području dobre pokrivenosti mrežom.
Ako se problem nastavi, kontaktirajte korisnički servis.
Zašto ne mogu da se prijavim u aplikaciju NissanConnect Services?
Prvo što treba da uradite je da proverite vašu WiFi ili vezu za prenos podataka, jer morate da budete povezani na internet da bi aplikacija funkcionisala.
Obavezno proverite da li ste potpuno završili postupak registracije, jer to može sprečiti uspešnu prijavu.
Koje informacije će mi biti potrebne za aktiviranje NissanConnect Services?
Jednom kada kreirate nalog, biće vam potreban samo vaš identifikacioni broj vozila (VIN) i da budete u vozilu da biste dobili "kod za uparivanje".
Koja je minimalna potrebna verzija softvera za Android / Apple telefone da bi aplikacija funkcionisala ispravno?
NissanConnect Services sarađuje sa:
- bilo kojim iPhone, iPad ili iPod Touch na iOS 11.0 ili novijoj verziji
- bilo kojim Android uređajem na Android 4.3 i novijim verzijama
Moji korisničko ime i lozinka nisu prihvaćeni u aplikaciji - šta mogu da uradim?
PROVERITE E-POŠTU I LOZINKU
Molimo vas da ponovo proverite da li ispravno koristite korisničko ime i lozinku. Ako su pogrešno napisani, onda možete dobiti poruku o grešci.
PROVERITE INTERNET VEZU
Uverite se da je uređaj dobro povezan sa internetom.Pokušajte da se povežete na Wi-Fi ako imate slabu pokrivenost mrežom.
RESETUJTE VAŠU LOZINKU
Pokušajte da resetujete lozinku klikom na dugme 'Zaboravljena lozinka'.
Zaštita podataka
Kako se moji lični podaci sigurno čuvaju i koliko dugo se čuvaju?
Obrada ličnih podataka za lica u EU regulisana je GDPR-om (Opšta uredba o zaštiti podataka), a aplikacija NissanConnect Services i sva upotreba podataka u vezi sa njom u skladu je sa GDPR uredbom.
Da li moram da unosim lozinku svaki put kada pristupam aplikaciji?
Ako ste se odjavili onda ćete morati da unesete lozinku prilikom prijave. Međutim, možda ćete biti odjavljeni i nakon određenog perioda neaktivnosti ili ako dođe do problema.
Kako mogu da osiguram zaštitu svojih podataka u slučaju prodaje vozila?
Kada prodajete vozilo, obavezno koristite funkciju "Daljinsko brisanje podataka":
To možete učiniti iz aplikacije:
- Kliknite na dugme profila prikazano na početnoj stranici
- Kliknite na svoje vozilo (npr. JUKE, LEAF, …) i odaberite “Izbriši podatke o vozilu”Nakon startovanja vozila, svi istorijski podaci vozila biće uklonjeni.
- Kliknite na "Ukloni ovo vozilo iz aplikacije"
Novi vlasnik će morati da doda vozilo na svoj nalog i neće naći podatke koji se odnos na vaša prethodna putovanja.
Šta se dešava ako odbijem pop up poruku o privatnosti (koja se pojavljuje kada uključim paljenje u svom vozilu)?
Ako odbijete - režim privatnosti se automatski aktivira. To znači da se podaci o vašem vozilu ne dele sa vašom aplikacijom NissanConnect Services.
Biće aktivne samo kritične funkcije poput poziva u hitnim slučajevima.
Gde mogu pronaći i pročitati Politiku privatnosti i opšte uslove i odredbe zaštite podataka?
Uslove korišćenja možete pronaći i pročitati direktno iz aplikacije desno od odeljka profila. Takođe ih možete preuzeti sa web lokacije Nissana na stranici NissanConnect Services.
Moj pametni telefon je ukraden. Kako mogu da osiguram zaštitu svojih ličnih podataka?
Ako vam je pametni telefon ukraden, kontaktirajte korisničku podršku.
Dobićete podršku da daljinski prekinete vezu između automobila i vašeg naloga. Podaci o vašem vozilu tada neće biti dostupni.
Kako da izbrišem sve lične podatke sačuvane u mom vozilu?
Možete izbrisati sve svoje lične podatke uključujući prošla putovanja klikom na odeljak vašeg profila, a zatim odabirom vašeg vozila u odeljku 'Podaci o vozilu'.
Takođe možete da vratite podatke na fabričke postavke na sledeći način: Postavke > NissanConnect Services > Reset svih NissanConnect Svcs. Postavke na podrazumevano.
Sigurnost
Zašto moja lozinka nije prihvaćena?
Uverite se da niste pogrešno uneli lozinku ili pogrešno koristili velika/mala slova. Ako se greška i dalje postoji, lozinku možete resetovati klikom na link 'Zaboravljena lozinka' u aplikaciji NissanConnect Services, a e-pošta bi trebalo da stigne u vaše prijemno poštansko sanduče u roku od nekoliko minuta nakon zahteva za novom lozinkom.
Ako je nema u vašem prijemnom poštanskom sandučetu, proverite ostale foldere (npr. folder za neželjenu poštu.)
Zaboravio sam svoj 4-PIN kod. Šta mogu da uradim?
Ako ste zaboravili 4-PIN kod, odaberite 'Kreiraj/resetuj sigurnosni kod' direktno iz vaše aplikacije.
Bićete vođeni kroz postavljanje novog. Obavezno imajte pristup svom automobilu kada izvodite ove radnje.
Da li još neko može da pristupi detaljima sačuvanim u mojoj aplikaciji?
Ne, podaci sačuvani na vašem nalogu su privatni. Ako sumnjate da neko ima pristup vašoj aplikaciji, promenite lozinku prateći postupak u aplikaciji.
Šta je 4-PIN kod?
Četvorocifreni namenski PIN je sigurnosni kod koji štiti vaš automobil od bilo kakve potencijalne zloupotrebe. Na primer sprečiće nekog ko ima pristup vašem telefonu da otključa automobil u vaše ime.
Aplikacija će tražiti četvorocifreni PIN svaki put kada neko želi da zaključa ili otključa vaš automobil.
Kako da blokiram aplikaciju ako je moj telefon izgubljen ili ukradena?
Ako je vaš telefon ukraden, odaberite režim Privatnost u vašem vozilu
- Pri svakom paljenju, automobil će tražiti od vozača da dozvoli razmenu podataka. Jednostavno odbijte deljenje podataka i vaši podaci se neće deliti sa aplikacijom NissanConnect Services.ili
- Takođe u bilo kom trenutku možete da zaustavite deljenje podataka na vašem infotainment sistemu tako što ćete otići na postavke> NissanConnect Services> Režim privatnosti>Odbiti. Odbijeni Režim privatnosti će učiniti da vaša aplikacija NissanConnect prestane da prima bilo kakve podatke.
Zatim kontaktirajte korisnički servis na https://www.akkompresor.rs/kontakt. Oni će podržati razdvajanje vašeg automobila i naloga.
Ostali korisnici
Da li mogu aplikaciju NissanConnect Services da povežem sa vozilom koje nije u mom vlasništvu ?
Da biste povezali vaš nalog aplikacije sa vozilom, treba da imate ključ i da budete u vozilu.
Zatim možete izvršiti postupak uparivanja. Molimo vas da tražite odobrenje vlasnika vozila.
Da li se aplikacija NissanConnect Services može koristiti zajedno sa više vozila?
Da, na svoj nalog NissanConnect Services možete dodati neograničen broj vozila.
Dodatna vozila možete dodati klikom na gornju levu stranu ekrana, na ime vašeg trenutnog vozila ('JUKE','LEAF',...), a zatim na 'Dodaj vozilo'.
Vozilo može biti povezano samo sa jednim nalogom u to vreme.
Prepoznavanje glasa
Da li mogu da koristim svog telefonskog glasovnog pomoćnika direktno iz automobila?
Da, samo je potrebno da omogućite Siri ili Google Assistant na telefonu.
Uverite se da su omogućeni u postavkama vašeg telefona. Da biste ga aktivirali, potrebno je da pritisnete i duže držite dugme na upravljaču za glasovno upravljanje.
Kako se koristi funkcija Prepoznavanje glasa?
Da biste aktivirali dugme za prepoznavanje glasa, kratko pritisnite dugme na upravljaču.
Nakon pritiska na dugme, sistem će predložiti kako da izgovori vaš zahtev za najbolje rezultate.Za Uličnu navigaciju, koristite uličnu adresu uključujući grad da biste dobili najbolje rezultate. Primer: 'Idi do 10 Downing ulice, London'Za Tačke od interesa, navedite grad u svojim komandama da biste dobili najbolje rezultate. Primer: 'Pronađi stadion Twickenham u Londonu'
NALOG
Registracija i kreiranje naloga
Šta da uradim ako ne mogu da kreiram korisnički nalog?
Sledite donju listu za proveru ako naiđete na bilo kakve probleme tokom registracije:
- Već ste kreirali korisnički nalog NissanConnect Services? U tom slučaju, ne možete ponovo da se registrujete koristeći istu adresu e-pošte. Samo kliknite na dugme "Zaboravio sam lozinku?" da biste dobili novu lozinku i ponovo se prijavili.
- Da li je ispravno napisana adresa vaše e-pošte? (Molimo proverite ako ima razmak ili nedostaje neko slovo.)
- Da li su sva polja u potpunosti popunjena?
- Da li je lozinka ispravna?
Ako i dalje imate problema, to je možda zato što je vozilo registrovano na prethodnog korisnika - u vezi ovoga može da vam pomogne korisnički servis, kontaktirajte ih ovde. (uverite se da je "ovde" veza za broj telefona pozivnog centra)
Zašto nije prihvaćen moj identifikacioni broj vozila (VIN)?
Preko web stranice proverite da li je vaše vozilo kompatibilno sa ovom aplikacijom. Takođe proverite upotrebu velikih slova koje ste uneli u VIN i da karakter ‘0’ (broj) nije unet umesto ‘O’ (slovo) ili obrnuto.
Takođe se pobrinite da nema razmaka ili simbola, jer oni neće biti prepoznati.
Da li je potrebno da budem u vozilu da bih aktivirao ove usluge?
Da, potrebno je da budete u vozilu da biste završili postupak uparivanja.
Moj "kod za uparivanje" se ne pojavljuje, šta mogu da uradim?
Ako folder ‘Informacije o nalogu’ nije vidljiv u vozilu, treba da 'Ažurirate listu kanala'.
Da biste to uradili, sledite putanju u navigacionom sistemu: Postavke> NissanConnect Services > Informacioni kanal> Uredi listu kanala > Ažuriraj listu kanala > Da.
Sada bi trebalo da se pojavi "kod za uparivanje".
Nisam primio e-poruku sa potvrdom. Šta mogu da uradim?
E-poruka sa potvrdom trebalo bi da stigne u vaše poštansko sanduče u roku od nekoliko minuta od kreiranja naloga.
Uverite se da je adresa e-pošte ispravno uneta.
Ako nije u vašem prijemnom sandučetu, proverite ostale foldere (npr. folder neželjene pošte.)
Ako ovo ne pomogne, kontaktirajte naš tim za korisničke usluge na https://www.akkompresor.rs/kontakt.
Stalno dobijam poruku o grešci prilikom pokušaja registracije, zašto?
Postoji nekoliko mogućnosti, vaše vozilo je možda registrovano na drugi nalog. Vaša adresa e-pošte takođe je već mogla biti registrovana. Takođe je moguće da vaša lozinka ne ispunjava zahteve.
Ako i dalje imate problema, kontaktirajte naš tim za korisničke usluge na https://www.akkompresor.rs/kontakt.
Da li je potrebno da se povežem na bluetooth da bih se registrovao?
Nije potrebno da se povežete na bluetooth za registrovanje vozila.
Da biste registrovali i uparili vozilo, potrebno je:
- da imate pametni telefon sa dobrom celularnom mrežom
- da budete u vozilu i osigurate da se vaš automobil nalazi u području sa dobrim signalom
Šta treba da uradim ako ne primim e-poruku sa potvrdom?
E-poruka sa potvrdom trebalo bi da stigne u vaše poštansko sanduče u roku od nekoliko minuta od kreiranja naloga.
Uverite se da je adresa e-pošte ispravno uneta.
Ako je nema u vašem prijemnom sandučetu, proverite ostale foldere (npr. folder neželjene pošte.)
Ako ovo ne pomogne, kontaktirajte naš tim za korisničke usluge na https://www.akkompresor.rs/kontakt.
Gde mogu da pronađem svoj "kod za uparivanje"?
Vaš "kod za uparivanje" možete pronaći uključivanjem na infotainment sistem i odabirom sa početne stranice: Informacije > NissanConnect Services > Kanali informacija > Informacije o nalogu > Kod za uparivanje automobila.
Ako folder ‘Informacije o nalogu’ nije vidljiv u vozilu, treba da 'Ažurirate listu kanala'. Da biste to uradili, sledite putanju u svom navigacionom sistemu: Postavke > NissanConnect Services > Postavke informacionog kanala > Uredi listu kanala > Ažuriraj listu kanala > Da.
Vaš "kod za uparivanje" bi sada trebalo da se pojavi nakon vraćanja na Informacije o nalogu.
Gde mogu da dobijem pomoć / uputstva o korišćenju?
Za više informacija o NissanConnect Services pogledajte:
- Sledeće web stranice za opšte informacije o uslugama NissanConnect Services.
Koliko bi trebalo da traje postupak registracije?
Postupak registracije i uparivanja ne bi trebalo da traje duže od 15 minuta.
Šta treba da uradim ako postupak registracije ne funkcioniše?
Molimo vas da sledite ovu korisnu listu za proveru ako naiđete na bilo kakav probleme tokom registracije.
- Da li je korisnički nalog NissanConnect Services već kreiran? U tom slučaju, ne možete se ponovo registrovati koristeći istu adresu e-pošte. Samo kliknite na dugme "Zaboravljena lozinka " da biste dobili novu lozinku i ponovo se prijavili.
- Da li je adresa vaše e-pošte ispravno napisana? (proverite da li postoje neki razmaci ili neslaganje u velikim i malim slovima).
- Da li su sva polja u potpunosti popunjena?
- Da li je ispravna lozinka?
Ako ovo ne pomogne, kontaktirajte naš tim za korisničke usluge na https://www.akkompresor.rs/kontakt.
Aktiviranje usluga
Gde mogu da pronađem uslove i odredbe mog ugovora?
Ako već koristite usluge, uslovi i odredbe su dostupni kroz aplikaciju.
Ako imate pristup aplikaciji za pametni telefon, možete da pogledate vaš Profil i kliknete na 'Uslovi i odredbe' u odeljku 'U vezi sa'.
Kako mogu da vidim koje usluge imam na raspolaganju u svom Nissanu?"
Nakon nastavka uparivanja vozila sa aplikacijom NissanConnect Services, možete identifikovati koje usluge su dostupne u vašem vozilu pritiskom na ikonu Korpa istaknutu u gornjem desnom uglu početnog ekrana NCS. Bićete upućeni na NissanStore i prikazaće vam se spisak usluga trenutno dostupnih u vašem vozilu.
Zatim možete da kliknete na svaku pojedinu uslugu da:
- pročitate opis;
- nadzirete datum završetka;
- deaktivirate / ponovo aktivirate pretplatu;
- pročitate Uslove i odredbe;
Koliko dugo moram da čekam pre nego što se moje usluge aktiviraju?
Aktiviranje svih vaših usluga može da potraje do 24 sata. Uverite se da je vaš automobil u području sa dobrom mrežnom pokrivenošću i osvežite aplikaciju. Takođe možete otkazati aplikaciju, a zatim je ponovo otvoriti.
Nakon 24 sata možete da odete na Profil > Podaci o vozilu i pod Statusom će pisati "Aktivirano". Ako nisu aktivne sve usluge, kontaktirajte korisnički servis.
Kupio sam polovni Nissan, kako mogu da aktiviram usluge?
Ako ste kupili polovni Nissan, možete slediti isti postupak uparivanja kao za novi automobil. Molimo vas da pogledate ovu za detaljne korake.
Ako i dalje budete primali greške, vaše vozilo je verovatno i dalje upareno sa nalogom prethodnog vlasnika. Da biste rešili ovaj problem, možete da:
- kontaktirate prethodnog vlasnika i zamolite ga da raskine vezu automobila sa njegovim nalogom
- kontaktirate nas na https://www.akkompresor.rs/kontakt.
Dodavanje vozila
Kako da prelazim sa jednog vozila na drugo, ako imam više njih u aplikaciji NissanConnect Services?
Prebacivanje vozila može se obaviti sa početne stranice aplikacije NissanConnect Services.
U gornjem levom uglu aplikacije, kliknite na naziv vozila (npr. JUKE, LEAF, NAVARA, ...) Pojaviće se lista svih automobila trenutno dodatih na vaš nalog.
Kako da uklonim vozilo?
Vaš Nissan možete da uklonite iz aplikacije pretraživanjem vašeg profila, klikom na vozilo koje želite da deaktivirate, zatim klikom na dugme 'Ukloni ovo vozilo iz aplikacije'
Kako da dodam svoje vozilo u aplikaciju NissanConnect Services?
Vaš Nissan možete dodati u NissanConnect Services u dva koraka:
- Unesite identifikacioni broj vozila (VIN). Vaš VIN možete naći u dokumentaciji za registraciju, garancijskoj knjižici ili na kontrolnoj tabli vašeg automobila
- Unesite "kod za uparivanje" pretražujući kroz: Informacije > NissanConnect Services > Informacioni kanali> Informacije o nalogu > Kod za uparivanje vozila.
Deaktiviranje usluga
Koje usluge mogu da deaktiviram i kako?
Povezane usluge možete deaktivirati pretraživanjem stranice profila, odabirom naziva vozila koje želite da deaktivirate i na kraju odabirom 'Deaktiviraj'.
Imajte u vidu da ne možete deaktivirati pojedinačne funkcije, korišćenje ove funkcije dovešće do deaktiviranja svih NissanConnect funkcija.
Kako mogu da znam da li je moje vozilo deaktivirano?
Kao potvrda da je vaše vozilo uspešno deaktivirano, na početnoj stranici aplikacije nećete moći da vidite nikakve informacije.
Ako se informacije o vašem Nissanu i dalje pojavljuju (kilometraža, status zaključavanja itd.) onda je vaše vozilo i dalje aktivirano.
Ako ne možete da deaktivirate vozilo, kontaktirajte liniju za korisničku podršku u aplikaciji.
Kupio sam polovni Nissan, da li ću morati da deaktiviram usluge ili će se to dogoditi automatski?
Ako ste kupili polovni Nissan, prethodni vlasnik je verovatno uklonio automobil iz njegove aplikacije.
Da biste to proverili, potrebno je da dodate vozilo tako što ćete slediti postupak aktiviranja u 6 koraka koji je dostupan ovde. Ako se pojavi problem, kontaktirajte korisnički pozivni centar.
Da li je moguće ponovo aktivirati usluge nakon što su deaktivirane?
Moguće je ponovo aktivirati usluge, čak i nakon deaktiviranja.
Ako nemate nalog: potrebno je da sledite 6 koraka za postupak uparivanja automobila sa vašim nalogom.
Ako već imate nalog: Možete ponovo da ga aktivirate dok ste prijavljeni na svoj nalog.
Želeo bih da privremeno deaktiviram funkciju prenosa podataka. Da li je to moguće?
Uvek možete da zaustavite funkciju deljenja podataka.
Pri svakom paljenju, automobil će tražiti od vozača da dozvoli razmenu podataka. Jednostavno odbijte deljenje i vaši podaci se neće deliti sa vašom aplikacijom NissanConnect Services.
Takođe možete u bilo kom trenutku da zaustavite deljenje podataka na vašem infotainment sistemu tako što ćete otići na: Postavke> NissanConnect Services> Režim privatnosti> Odbijanje. Ovo će zaustaviti aplikaciju NissanConnect da prima bilo kakve podatke.
POVEZIVOST
Apple CarPlay
Apple CarPlay ne funkcioniše. Šta mogu da uradim?
Ako Apple CarPlay ne funkcioniše, obavezno:
- koristite sertifikovani kompatibilni kabl
- aktivirajte Siri iz postavki vašeg iPhonea
- prihvatite pop-up poruku kada iPhone priključite na USB
- uverite se da je kabl koji koristite čist
- uverite se da maska telefona, ako je imate, omogućava u potpunosti uvođenje konektora
- pobrinite se da je port za punjenje čist i da prašina ne sprečava da kabl bude priključen
Kako da aktiviram Apple CarPlay u svom vozilu?
Kada prvi put povežete telefon sa vozilom, bez vožnje, primićete pop-up poruku.
Tada ćete biti upitani da li želite da se povežete sa svojim vozilom.
Čini se da dugmad na upravljaču i kontrola jačine zvuka ne funkcionišu u skladu sa telefonom - kako da to ispravim?
Dugmad za usmeravanje upravljača ne može kontrolisati vaš iPhon. Kada preslikate ekran vašeg pametnog telefona na onaj na infotainmentu, aplikacijom i menijem možete se kretati dodirom, na isti način kao kod telefona.
Tokom korišćenja Apple CarPlay se stalno prekida - šta treba da uradim?
Proverite USB kabl i uverite se da je kompatibilan i čist - ovo može uticati na vezu sa Apple CarPlay.
Obavezno koristite originalni kabl proizvođača.
Da li Siri mora biti omogućen za korišćenje Apple CarPlay-a?
Da, da biste koristili punu funkcionalnost Apple CarPlay-a, možda ćete morati da omogućite Siri u postavkama ios uređaja. Međutim, ovo bi trebalo da se dogodi automatski kada se povežete sa Apple Carplay.
Povezao sam telefon zahvaljujući funkciji Apple CarPlay, ali ne mogu da vidim sve aplikacije koje se prikazuju na ekranu. Nedostaju neke moje aplikacije.
Nisu sve vaše aplikacije kompatibilne sa Apple CarPlay. Vaše vozilo će prikazati samo one koje su kompatibilne sa Apple CarPlay.
Sve aplikacije kompatibilne sa Apple CarPlay možete videti pomoću ove.
Mogu li da biram funkcije iz mog telefona za prikaz i korišćenje u vozilu?
Vozilo će prikazati sve aplikacije kompatibilne sa Apple CarPlay. Možete odabrati jednu od prikazanih i koristiti je u zavisnosti od potreba.
Ne možete ograničiti listu aplikacija koja će se prikazati na ekranima. Sve će se prikazati.
Kako da aktiviram Siri?
Da biste aktivirali Siri, u vozilu sa omogućenim CarPlayom treba da dugo pritisnete na dugme za glasovnu komandu na upravljaču.
Android Auto
Mogu li da koristim Apple Carplay iz svog Android telefona?
Apple CarPlay nije kompatibilan sa uređajima koji nisu iOS.
Android Auto ne funkcioniše, šta mogu da uradim?
Ako vaš Android Auto ne funkcioniše, pokušajte da koristite jedan od dole navedenih metoda:
- Obavezno preuzmite aplikaciju Android Auto iz prodavnice aplikacija ako imate Android 9 ili stariji. (Ako ste vaš stariji Android ažurirali na Android 10, takođe ćete morati da preuzmete aplikaciju Android Auto)
- Koristite originalni kabl kompatibilan sa pametnim telefonom
- Uverite se da je kabl koji koristite čist
- Uverite se da maska telefona, ako je imate, omogućava u potpunosti uvođenje konektora
- Uverite se da je port za punjenje čist i da prašina ne sprečava da kabl bude priključen
Kako mogu znati da li je moj telefon kompatibilan?
Da biste proverili kompatibilnost sa pametnim telefonom, posetite web lokaciju Android Auto.
Tokom korišćenja Android Auto se stalno prekida - šta treba da uradim?
Proverite USB kabl i uverite se da je kompatibilan i čist - ovo može uticati na vezu sa Android Auto.
Obavezno koristite originalni kabl proizvođača.
Mogu li da koristim Android Auto bez USB kabla?
Ne možete da koristite Android Auto bez USB kabla, Nissan preporučuje upotrebu originalnog kabla proizvođača.
Morate da priključite svoj pametni telefon na automobil i osigurate da imate aplikaciju Android Auto instaliranu na telefonu ako je telefon Android 9 ili stariji. Aplikacija android auto može se naći u Google play prodavnici.
Povezao sam telefon zahvaljujući funkciji Android Auto, ali ne mogu da vidim sve aplikacije koje se prikazuju na ekranu. Nedostaju neke moje aplikacije.
Nisu sve vaše aplikacije kompatibilne sa Android Auto. Vaše vozilo će prikazati samo one koje su kompatibilne sa Android Auto.
Sve aplikacije kompatibilne sa Android Auto možete da vidite pomoću ove.
Mogu li da biram funkcije iz mog telefona za prikaz i korišćenje u vozilu?
Vozilo će prikazati sve aplikacije kompatibilne sa Android Auto.
Možete odabrati jednu od prikazanih i koristiti je u zavisnosti od potreba.
Ne možete ograničiti listu aplikacija koja će se prikazati na ekranima. Sve će se prikazati.
Mogu li da koristim Google Assistant direktno iz automobila?
Da, samo treba da omogućite Google Assistant u postavkama i dugim pritiskom na dugme za glasovnu pomoć u vašem vozilu.
Kako da aktiviram Google Assistant?
Da biste aktivirali Google assistant, u vozilu sa omogućenim android auto samo treba da dugo pritisnete na dugme za glasovnu komandu smešteno na upravljaču.
MAPE
Tačke od interesa
Šta su Moje tačke od interesa (lične tačke od interesa)?
Postoji oko 50 miliona sačuvanih lokacija kojima se lako može lako pristupiti direktno iz automobila, bez potrebe za samostalnim istraživanjima.
Omogućavaju vam lako pretraživanje obližnjih tačaka od interesa (na primer restorana, benzinskih stanica, supermarketa) i njihovo uključivanje u vaše putovanje.
Bez obzira da li upoznajete novo područje ili istražujete staro, ova funkcija će sigurno dodati nešto vašem putovanju.
Da li mogu da sačuvam sopstvenu tačku od interesa (POI)?
Možete dodati svoje tačke od interesa u infotainment tako što ćete ih dodati u svoj adresar. Ovo se može učiniti odabirom: Mapa > Odredište > Adresar > Dodaj novo> Ulična adresa> U redu.
Vašem adresaru se može pristupiti sa vaše početne stranice, gde će biti sačuvane tačke od interesa.
Ažuriranja mapa
Kako mogu da ažuriram mape?
Ako je vaše vozilo kompatibilno sa NissanConnect Services, otvorite ovu da biste preuzeli ažuriranje mape.
Ako ne, pregledajte ovu da biste saznali koja je infotainment oprema ugrađena u vaše vozilo i ispravno ažurirali mapu za preuzimanje
Da li će se mape u mom vozilu automatski ažurirati?
Da, vaše mape će se automatski ažurirati ako se odabere "Omiljeni region" . Na ekranu će se od vas zatražiti notifikacija. Obavezno prihvatite ažuriranje da biste ažurirali mapu.
Na koji način ću biti obavešten o ažuriranim mapama?
Kada bude dostupno novo ažuriranje mape, na infotainment ekranu primićete pop-up poruku pod uslovomda je postavljen vaš omiljeni region.
Funkcija Pošalji odredište u automobil
Koje su prednosti funkcije Pošalji odredište u automobil?
Možete koristiti funkciju 'Pošalji odredište u automobil' uvek kada je potrebno da pripremite putovanje unapred.
Otvorite svoju aplikaciju NissanConnect Services i pomoću stranice za navigaciju potražite odredište. Ovu adresu možete poslati svom Nissanu sa bilo kog mesta. Kada uđete u automobil, možete prihvatiti rutu, urediti rutu da biste dodali putnu tačku ili je otkazati ako ste se predomislili.
Šta treba da uradim kada je odredište prikazano u Infotainment sistemu u mom vozilu?
Kada se vaše odredište pojavi na centralnom ekranu vozila, možete odabrati:
- Idi tamo: za učitavanje adrese u vaš automobil.
- Sačuvaj: za čuvanje adrese za kasniji datum.
- Ignoriši: za odbacivanje primljenih podataka.
Kako mogu da potražim odredište iz aplikacije NissanConnect Services i pošaljem ga u svoje vozilo?
Iz aplikacije NissanConnect Services odaberite ikonu mape na traci menija. Tada će se pojaviti lokacija vašeg vozila i traka za pretragu.
Kliknite a traku za pretragu da biste pretražili adresu do koje želite da dođete, odaberite dugme 'uputstva'. Tada će vam se prikazati ruta i dugme "pošalji u vozilo" . Odaberite dugme za slanje u vozilo. Nakon što je odredište poslato u vozilo, na telefonu treba da primite pop up poruku koja bi to trebalo da potvrdi.
Da li mi je potrebna aplikacija Door-to-Door da bi mogao da koristim ovu funkciju?
Ne, možete da koristite slanje odredišta u automobil bez preuzimanja aplikacije Door-to-Door.
Ako je vaš automobil kompatibilan sa aplikacijom NissanConnect Services, ova funkcija je u potpunosti integrisana sa vašom aplikacijom NissanConnect Services. Proverite u priručniku za vlasnike da biste videli da li je vaš automobil opremljen sa NissanConnect Services.
Funkcija Pronađi moj automobil
Kako funkcioniše funkcija 'Pronađi moj automobil'?
'Pronađi moj automobil' omogućava vam da locirate trenutni položaj vašeg automobila, pod uslovom da je u području dobre pokrivenosti mrežom. Lokaciju možete pronaći direktno iz aplikacije NissanConnect Services i čak generisati pešačku rutu koja će vas odvesti do nje.
Kako mi usluga Pronađi moj automobil pomaže da pronađem svoje vozilo?
Trenutnu lokaciju vašeg Nissana možete pronaći direktno iz aplikacije NissanConnect Services.
Samo otvorite aplikaciju i kliknite na odeljak mapa na traci menija i lokacija automobila će se ažurirati.
Parking pozicija mog vozila nije prikazana ili je pogrešno prikazana. Zašto?
Najčešće, vaš automobil može biti parkiran u garaži ili području sa slabom mrežnom pokrivenošću. To može prouzrokovati probleme sa deljenjem i primanjem podataka sa vašim automobilom.
Mogu li da deaktiviram uslugu 'Pronađi moj automobil'?
Pozicija vašeg vozila je deo povezanih usluga. Ovu uslugu ne možete deaktivirati bez onemogućavanja drugih povezanih usluga.
Koliko je precizan prikaz položaja parkiranja?
Pozicija parkiranja zasniva se na GPS-u vozila. Da biste osigurali što precizniju pozicija vašeg vozila, uverite se da je vaše vozilo u području sa dobrom pokrivenošću mrežom.
Da li će ova usluga funkcionisati i dok vozim svoj automobil?
Da, usluga radi neprekidno, čak i tokom vožnje.
Može li još neko da vidi moju lokaciju parkiranja?
Svako ko zna vaše podatke za prijavu može pristupiti tim informacijama. Ako sumnjate da neko može imati pristup detaljima vašeg naloga, promenite lozinku što je pre moguće.
SIGURNOST I STANJE AUTOMOBILA
Pametna upozorenja
Šta su 'Pametna upozorenja'?
Usluga Praćenje upozorenja vam omogućava da postavite upozorenja i obaveštava vas kada se prekrše određeni uslovi upozorenja. Postoje tri vrste upozorenja:
- Upozorenje o brzini: obaveštava vas kada se prekrši postavljeno ograničenje brzine. (odjednom možete postaviti do 3 upozorenja o brzini.)
- Upozorenje o vremenu kada vozilo treba da bude isključeno (Curfew): obaveštava vas ako se vozilo vozi izvan dozvoljenog vremenskog perioda. (odjednom možete postaviti 1 vremensko upozorenje.)
- Upozorenje o području: obaveštava vas svaki put kada vaše vozilo uđe li izađe iz zadatog područja. (možete postaviti do 3 upozorenja o području odjednom.)
Šta je Upozorenje o području?
Funkcija 'Upozorenje o području' omogućava vam da postavite upozorenje za geografsku granicu vožnje.
Možete da definišete geografsko područje u aplikaciji NissanConnect Services.
Uvek možete odabrati da primate upozorenja kada vaš:
- automobil napušta to područje ili
- automobil ulazi u to područje.
Šta je upozorenje o brzini?
Funkcija Upozorenje o brzini, omogućava vam da postavite do tri praga brzine. Kada automobil pređe ove brzine, na pametnom telefonu ćete primiti upozorenje o prekoračenju.
Da li će upozorenje (vreme/brzina itd.) aktivirati bilo kakve promene na vozilu i/ili stilu vožnje?
Upozorenja ne menjaju ništa fizički na vozilu.
Kada se upozorenje prekrši, obaveštenja će biti poslata na ekran infotainment sistema i na aplikaciju NissanConnect Services.
Mogu li da postavim više upozorenja za praćenje?
- Upozorenje o brzini: istovremeno možete postaviti do 3 upozorenja o brzini.)
- Upozorenje o vremenu kada vozilo treba da bude isključeno (Curfew): istovremeno možete postaviti 1 upozorenje o vremenu kada vozilo treba da bude isključeno.
- Upozorenje o području: istovremeno možete postaviti do 3 upozorenja o području.
Šta je Upozorenje o vremenu kada vozilo treba da bude isključeno?
Funkcija 'Upozorenja o vremenu' omogućava vam da postavite vremenski okvir u kome vaš automobil može da vozi.
Ako je vaš automobil u upotrebi izvan ovog vremena, dobićete upozorenje putem aplikacije NissanConnect Services, a takođe i na ekranu infotainment sistema sa obaveštenjem da je vremenski okvir prekršen.
Kako da deaktiviram upozorenje?
Svim upozorenjima možete pristupiti putem početne stranice aplikacije.
Videćete listu svih tekućih upozorenja.
Možete privremeno da onemogućite upozorenjeili ga trajno izbrišete.
Koliko vremena je potrebno za aktiviranje u mom vozilu?
U zavisnosti od pokrivenosti mrežom, možete očekivati aktiviranje upozorenje o vremenu isključenja vozila i brzini u roku od nekoliko sekundi. Upozorenje o području aktiviraće se nakon što se nađete u zabranjenom području u roku od 2 minuta.
Kako da postavim upozorenja u aplikaciji?
Upozorenja možete postaviti otvaranjem aplikacije NissanConnect Services i odabirom;
- Praćenje >
- Dodaj praćenje >
- Dodaj upozorenje >
- Dodaj naziv i ikonu >
- Sačuvaj
Izveštaj o stanju vozila
Šta je Izveštaj o stanju automobila u mojoj aplikaciji NissanConnect Services?
Aplikacija NissanConnect Services omogućava vam da u bilo kom trenutku proverte stanje vašeg automobila.
Ovom izveštaju možete pristupiti sa početne stranice aplikacije klikom na 'Stanje automobila'. Možete, na primer, da proverite pritisak u pneumaticima ili status motora. Ako dođe do problema, aplikacija će vas uputiti da pronađete potrebne informacije.
Imam problem sa Izveštajem o stanju automobila u svojoj aplikaciji. Šta mogu da uradim? Još uvek nisu prikazani problemi.
Ako se na vašoj aplikaciji i vozilu prikaže kvar, sledite predložena rešenja. Uvek se možete obratitit svom Nissanu za detaljniju diagnozu i podršku.
Koliko često se ažurira Izveštaj o stanju automobila?
Izveštaj o stanju automobila ažurira se u aplikaciji dok vozite ili nakon poslednjeg putovanja.
POGODNOST I UDOBNOST
Daljinsko upravljanje sirenom i svetlom
Kako funkcioniše Daljinsko upravljanje sirenom i svetlom?
Funkcija Daljinskog upravljanje sirenom i svetlom izaziva i aktivira sirenu i svetla u vozilu.Imajte u vidu da bi se ova funkcija aktivirala automobil mora biti ugašen i zaključan. Takođe osigurajte da vozilo ima dobru mrežnu pokrivenost.
Da li daljinsko upravljanje sirenom i svetlima funkcioniše dok vozim?
Daljinsko upravljanje sirenom i svetlima ne funkcioniše tokom vožnje.
Da li je moguće da se sirena i svetla aktiviraju odvojeno?
Usluge daljinskog upravljanja sirenom i svetlima omogućavaju vam da:-
- nezavisno aktivirate funkciju osvetljenja
- zajedno aktivirate usluge sirene i svetla.
Ne možete da aktivirate sirenu samostalno.
Koliko je vremena potrebno da se aktivira daljinsko upravljanje sirenom i svetlima?
Vreme za aktiviranje sirene i svetala zavisi od mrežne pokrivenosti vozila, ali uobičajeno aktiviranje može se očekivati u roku od 30 sekundi.
Otključavanje i zaključavanje vrata
Kako funkcioniše usluga Daljinskog otključavanja i zaključavanja vrata?
Ova funkcija omogućava vam zaključavanje i otključavanje automobila, kao i pružanje statusa da li je vaše vozilo otključano ili zaključano.
Kako da postavim 4 Digit sigurnosni kod?
Sigurnosni kod možete postaviti u aplikaciji pretraživanjem kroz Profil > Podaci o vozilu > Novi sigurnosni kod i sledeći uputstva. Treba da budete u automobilu da biste sledili ovaj postupak.
Možete da odaberete i dugme za otključavanje i zaključavanje na početnom ekranu, a zatim kliknite dugme kreiraj/resetuj sigurnosni kod i sledite uputstva. Treba da budete u automobilu da biste sledili ovaj postupak.
Koliko daleko mogu biti udaljen od vozila da bih koristio funkciju Daljinskog otključavanja i zaključavanja vrata?
Funkciju 'Daljinsko otključavanje i zaključavanje' možete da koristite sa bilo kog mesta. Uverite se da vaš automobil ima dobar signal za optimalan rad funkcije.
Koliko dugo traje da se vrata zaključaju?
Funkcija 'Daljinsko otključavanje i zaključavanje' trebalo bi da se aktivira u roku od 30 sekundi. Uverite se da je automobil u dobrom signalnom području kako bi funkcija mogla da radi optimalno.
Zašto se pojavljuje greška kada pokušavam da zaključam ili otključam svoje vozilo?
Proverite da li ste postavili sigurnosni kod tokom postupka podešavanja.Osigurajte da vozilo ima dobru mrežnu pokrivenost.Uverite se da vozilo već nije zaključano/otključano. Jednom kada se vozilo otključa, ako se vrata ne otvore u roku od 30 sekundi, automobil će automatski zaključati.
Obavezno proverite da li je neko u automobilu i pobrinite se da su sva vrata, prtljažnik i poklopac motora zatvoreni.
Daljinsko upravljanje klima uređajem
Kako da podesim tajmer za upravljanje klima uređajem?
Da biste postavili tajmer za upravljanje klima uređajem, potrebno je slediti nekoliko koraka u Korisničkom priručniku i Kratkom referentnom vodiču.
Imajte u vidu da se ova funkcija primenjuje na električna vozila od maja 2019. i može se obavljati samo u automobilu koji nije u aplikaciji NissanConnect Services.
Kako funkcioniše Daljinsko upravljanje klima uređajem?
Funkcija Daljinskog upravljanja klima uređajem omogućava vam da zagrejete ili rashladite automobil pre nego što uđete u njega.
Koliko dugo to traje?
Vreme za aktiviranje funkcije Daljinskog upravljanja klima uređajem zavisi od mrežne pokrivenosti vozila, ali obično se može očekivati aktiviranje u roku od jednog minuta.
Koja je maksimalna udaljenost za upotrebu Daljinskog upravljanja klima uređajem?
Funkciju 'Daljinskog upravljanja klima uređajem' možete da koristite sa bilo kog mesta. Uverite se da vaš automobil ima dobar signal za optimalan rad ove funkcije.
Zašto se pojavljuje greška kada koristim Daljinsko upravljanje temperaturom?
Uverite se da vaše upravljanje klima uređajem već nije uključeno. Vaše vozilo je možda u području slabe mrežne pokrivenosti. Uverite se da vaš automobil ima dobar signal za optimalan rad ove funkcije.
Takođe se uverite da vozilo nije trenutno u upotrebi, u suprotnom nećete moći da koristi ovu uslugu.
PUNJENJE
Upravljanje baterijom
Šta je Upravljanje baterijom?
Upravljanje baterijom daje vam pristup informacijama u vezi sa nivoom baterije, procenjenim dometom, brzinom punjenja i omogućava vam daljinsko punjenje vašeg električnog vozila Nissan.
Kako da podesim tajmer za punjenje?
Da biste postavili tajmer za punjenje, potrebno je da sledite nekoliko koraka u Korisničkom uputstvu i Kratkom referentnom vodiču.
Imajte u vidu da se ova funkcija primenjuje na električna vozila od maja 2019. i može se obavljati samo u automobilu koji nije u aplikaciji NissanConnect Services.
OTKRIJTE NAŠE POVEZANE AUTOMOBILE
OTKRIJTE NAŠE POVEZANE AUTOMOBILE
Multimedija uređaj NissanConnect /aplikacija NissanConnect Services i glasovno navođenje nisu dostupni na srpskom jeziku. NissanConnect/Nissan Connect Services podržava sledeće jezike: engleski, francuski, nemački, italijanski, španski, holandski, portugalski, turski, ruski, ukrajinski, danski, švedski, finski, poljski, slovački, češki, mađarski, grčki.
Povezivanje sa sistemima Android Auto i Apple CarPlay moguće je samo pomoću USB-a. Korišćenje funkcija može biti otežano u uslovima lošeg prijema signala. Kako biste ih mogli neometano koristiti, pobrinite se da se vaše vozilo nalazi u području dobre pokrivenosti mrežom.
Dostupnost usluga zavisi od zemlje. Za više informacija obratite se svom .
Slike na internet stranici www.nissan.akkompresor.rs su simbolične i služe isključivo u informativne svrhe. Svi podaci i informacije navedeni na internet stranici i u dokumentima su privremeni i podložni promeni. Zadržavamo pravo na greške u tekstu. Zbog posledica globalne nestašice poluprovodnika neki elementi opreme prikazani na internet stranici, kao i u brošuri trenutno nisu dostupni. U trenutnim uslovima je teško predvideti dobavljivost konkretnih elemenata opreme, koje zbog globalne nestašice poluprovodnika u konkretnom slučaju možda neće biti moguće nabaviti. Obratite nam se za detaljnije informacije u našem centru.